صندوق صدقات در اصفهان دیجیتالی می‌شود
تاریخ : پنج شنبه 18 خرداد 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

بهرام سوادکوهی با اشاره به اینکه برخی از افراد سودجو از صندوق‌های صدقات سرقت می‌کنند، اظهار داشت: برخی از سارقان خود را به جای مأموران کمیته امداد جا زدند و با مراجعه به درب منازل، مبادرت به سرقت از صندوق‌های خانگی کردند.

وی افزود: عده‌ای نیز با ترفندهای مختلف از صندوق‌های نصب شده سطح شهر سرقت کرده که کمیته امداد امام(ره) در این راستا سعی بر دیجیتال شدن و نیز استحکام صندوق‌های صدقات مبادرت کرده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: برای ایمنی بیشتر در صندوق‌های صدقات سطح شهر تفاهم‌نامه‌ای با نیروی انتظامی را امضا کرده‌ایم که حفاظت از صندوق‌های صدقات را با حساسیت ویژه‌ای رصد کنند.

وی ادامه داد: برای استحکام صندوق‌های صدقات بزرگ، جانمایی برخی از صندوق‌ها را تغییر داده و در داخل دهانه ورودی پول، شیوه‌هایی را به کار برده‌ایم که صدمه‌ای به صندوق وارد نشود.

سوادکوهی با بیان اینکه در سال 90 نسبت به سال 89، 63 درصد کاهش سرقت از صندوق‌های صدقات داشته‌ایم، گفت: در سال 84، 10 هزار مورد سرقت از صندوق صدقات داشته‌ایم و این در حالی است که در سال 90 این تعداد به یک ‌هزار مورد رسیده است.

وی تاکید کرد: از طریق صدا و سیما درخواست شده که در این زمینه اطلاع‌رسانی و زمان‌بندی تخلیه صندوق‌ها از طریق سازمان اطلاع‌رسانی و برگه مأموریت و کارت شناسایی عکس‌دار از مأموران خواسته شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه نگه‌داری صندوق‌های صدقات هزینه‌بردار است، بیان داشت: هر صندوق بزرگ سطح شهر مبلغ 200 هزار تومان هزینه دربر دارد.



|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: پيشرفت , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید