ادبیات غیراخلاقی علی مطهری ناشی از ضعف های خصلتی است
تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

کاوه اشتهاردی  با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول عمر خود چهره های انقلابی تری از امثال علی مطهری به خود دیده که به دلیل افراط ، تندروی و یا نفاق ، سرمایه های سیاسی خود را به نابودی کشانده اند  ، گفت : در این سال ها افرادی را دیدیم که محاسن بلندتری از علی مطهری داشتند و بیش از او از اسلام و امر به معروف و نهی از منکر می گفتند ؛ اما امروز با صورت های تراشیده و موهای از پشت سر بسته ، به مجریان و کارشناسان رسانه های ضدانقلاب تبدیل شده اند.

وی با اشاره به اظهارات توهین آمیز و غیراخلاقی دیروز علی مطهری علیه رئیس جمهور ، برخی سوابق وی با دکتر احمدی نژاد و حضور وی در دانشگاه علم و صنعت  را یادآور شد و تصریح کرد: برخی افراد که از نزدیک با شخصیت علی مطهری آشنایی دارند ریشه رفتارها و مواضع غیراخلاقی وی در قبال رئیس جمهور را در حسادت ، کینه و نقطه ضعف های خصلتی وی می دانند.

این فعال رسانه ای افزود : با توجه به این سوابق ، سیاسی ارزیابی کردن موضع گیری های علی مطهری ، ظلم به عالم سیاست است و رفتار و مواضع او را فقط باید از بعد ویژگی های روانی مورد واکاوی قرار داد .

اشتهاردی دولت و مجلس را در مستثنی کردن آثار شهید مطهری از «حقوق مولفان و مصنفان» به منظور افزایش مدت انتشار انحصاری آثار ایشان را مورد انتقاد قرار داد و افزود : عواید و درآمد سرشار این مصوبه که با ویژه خواری نصیب علی مطهری شده ، جایی برای ادعاهای او درباره امر به معروف و نهی از منکر دیگران باقی نگذاشته است چرا که مدعی باید خود از  عیوب مبرا باشد.

مدیر مسئول سابق روزنامه ایران گفت : در روزهای نخستی که علی مطهری با پادرمیانی و اصرار آقای  احمدی نژاد وارد لیست انتخاباتی جریان اصولگرایی برای مجلس هشتم شد ، وی مقالاتی را برای روزنامه دولت ارسال کرد که به دلیل سطح پائین آن از انتشارش خودداری کردیم . بلافاصله یکی از بزرگان به ما یادآوری کرد که به نحوی با علی مطهری در ارتباط باشیم چون « علی مطهری خصوصیات اخلاقی دارد که به سادگی ممکن است توسط برخی جریانات خاص سیاسی جذب شود » .

اشتهاردی افزود : مدتی پس از این توصیه دلسوزانه ، مقاله علی مطهری  در یکی از افراطی ترین روزنامه های اصلاح طلب چاپ شد و ما به ظرافت توصیه آن عزیز پی بردیم.

این فعال رسانه ای ، تمایلات شدید علی مطهری برای مطرح شدن خود را یکی دیگر از دلایل اتخاذ مواضع هتاکانه وی برشمرد و گفت : علی مطهری دچار عوارضی است که اگر رسانه ها مدتی او را به حال خود گذاشته و خبری از او منتشر نکنند ، شاید دوران درمان و نقاهت خود را طی کند .



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: گفت وگو , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید